Doprava a platba
GLS
Po obdržení a zpracování objednávky odesíláme obejdnávku přepravní společností GLS. Objednávku obvykle odesíláme následující pracovní den (pokud máme vše skladem) a standardně ji GLS doručí do druhého dne. Cena za odeslání společností GLS je 110 Kč. Při objednání touto přepravní službou doporučujeme uvést své telefoní číslo, ať se s Vámi může doručovatel předem spojit a domluvit se na čase a způsobu doručení.
Balíček můžete zaplatit na dobírku při převzetí od doručovatele, nebo nám ji předem zaplatit na účet. Pokud ji chcete hradit dobírkou, tak doporučujeme si přichystat hotovost, platební terminály doručovatelů nemusí vždy 100 % fungovat.
Zásilkovna
U zásilek menších rozměrů, je možné si nechat zaslat objednávku na pobočku Zásilkovny. Cena za odeslání přes Zásilkovnu je 65 Kč.
Jak zásilkovna funguje?
-
V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.
-
Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX.
-
Objednávku obvykle odesíláme následující pracovní den (pokud máme vše skladem) a standardně na zásilkovnu dojde další dne.
-
Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.
-
Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.
-
Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.
-
Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.
-
Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).
-
Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.
-
Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!
Platba za zboží
Dobírkou
Objednávku zaplatíte při převzetí zboží od doručovatele GLS nebo při vyzvednutí ze zásilkovny.
Při platbě dobírkou je účtován poplatek 50 Kč (při platbě převodem na účet poplatek účtován není).
Bankovním převodem
Před odesláním objednávky zaplatíte zboží bankovním převodem na náš účet.
Údaje pro platbu Vám budou odeslány na váš e-mail po dokončení objednávky. Po převodu na náš účet Vám zboží okamžitě odešleme.
Záruka
Na výrobky je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců. Na bazarové zboží 6 měsíců.
Reklamace/vrácení zboží
Pokud se rozhodnete reklamovat, nebo vrátit u nás zakoupené zboží (vrátit zboží můžete jen nepoužité do 14 dnů od doručení), kontaktujte nás na telefonu +420 723 457 749 nebo emailem na
obchod@skolachuze.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník je povinnen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).
Ochrana osobních údajů
Vážený zákazníku, Vámi sdělené osobní údaje při objednávání zboží slouží pouze k vystavení daňového dokladu a zaslání zboží a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí straně či jinak zneužity ke komerčním účelům.